مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی تعزیرات حکومتی استان برای ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 22 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، از اجرای طرح نظارتی تعزیرات حکومتی استان برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح از چند روز باقی مانده به مباه مبارک آغاز و تا پایان ماه مبارک خبر داد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح اقلام و خدمات اساسی مورد نیاز شهروندان مورد نظارت قرار می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، اولویت نظارت را با اقلام  پر مصرف غذایی شهروندان طی این ماه دانست.

وی از نظارت ویژه بر اقلامی چون برنج، گوشت، شیرینی جات چون زولبیا و بامیه، حلیم و...طی این ماه خبر داد و گفت: این اقلام در اولویت نظارت قرار دارد.

جودکی با یادآوری نظارت بر کلیه خدمات مورد نیاز مردم طی این ماه، گفت: در این ماه بر خدمات مختلف چون نانوایی‌ها، مراکز عرضه مواد غذایی چون حلیم فروشی‌ها و شیرینی فروشی‌ها نظارت ویژه‌ای خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر نظارت‌های جداگانه مامورین تعزیرات حکومتی از مراکز مختلف، طی گشت‌های مشترکی نیز با سایر دستگاه‌های نظارتی چون دانشگاه علوم پزشکی، معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و... بر مراکز عرضه کالا و خدمات نظارت خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از فعال بودن شعب تعزیرات حکومتی برای نظارت ویژه در این ماه خبر داد و یادآور شد: مردم می توانند موارد تخلف از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، موارد بهداشتی و... را از طریق سامانه ۱۲۴ و شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به اطلاع واحدهای نظارتی برسانند.

وی، خواستار نظارت خود مردم بر بازار شد و مردم را بهترین ناظرین در این زمینه برشمرد.

جودکی تاکید کرد: تلاش ما این است که هیچ مشکلی در بازارطی این ماه برای مردم پیش نیاید و هم‌چنین مراکز عرضه نیز کالاهی اساسی مورد نیاز مردم را تامین کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار